Monday, June 11, 2012

ROBEK TAK BOLEH REPAIR

سۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hotak amenoh terencat bila memikirkan silat politik yang perlu mereka lakukan untuk menghadapi pru 13. Amenoh selalu menyempudalkan mereka yang tidak sehaluan dengan mereka dengan sempudalan hanyir seperti kamu ni duduk dalam kepompong. Tetapi sebenarnya mereka yang berada dalam kepompong, iaitu kepompong legasi bekas peeyem (bp) profesi perubatan.

zaman bp ini, kuku besi memang menerjah hotak rakyat, amenoh termasuk. Wang negara digasak sebagai wang bapak dia, sebab itu kita lihat papan tanda yang mempromosi secara tipu ini adalah projek barisan nasional. Bukan projek kerajaan Malaysia. bp ini telah meninggalkan jawatan, namum kudisnya tetap bernanah dalam hotak amenoh. Sebab itu dengan berdekah mereka menyekat PTPTN kepada pelajar baru Unisel, lepas itu u turn beri pula pinjaman. Pada sangka mereka, itu tindakan sangat pandai. Pada realitinya itulah tindakan paling bengap.

Amenoh tidak punya masa lagi untuk repair imej mereka. Scorpene yang menyelam dah timbul, riak bee yen goncang di Sabah dah terbayang, dan yang paling kecot

bukan warga negara kalau mengundi dalam pru 13 ni, akan di cempak ke laut