Monday, December 1, 2008

RUMAH URUT SEMAKIN CAMBAH DI SELANGOR?

Assaamualaikum,


Saya diminta oleh seorang kawan untuk buat posting mengenai rumah urut yang semakin cambah di Selangor. Saya sebenarnya tidk berapa tertarik dengan tajuk ini, kerana ia memerlukan kajian terperinci dan turun padang untuk melihat sendiri keadaan sebenar. Tetapi kawan saya ini kata senang aje nak cari lokasi tempat urut ni.
Kawan ini memberi tahu, aktiviti yang berlaku ialah berkaitan dengan pelacuran yang berselindung disebalik aktiviti urut refleksologi. Pada kedai akan ditunjukkan iklan gambar tapak kaki berserta dengan huruf huruf refleksologi, tetapi sebenarnya, khidmat ini menyediakan gadis montok yang sedia urut bukan sahaja kaki, tetapi apa sahaja yang diminta oleh tuan kaki tersebut, pada harga yang dipersetujui.
Sebab itu kata kawan ini, di kedai kedai ini disediakan bilik bilik khas untuk tujuan mengurut. mengikutnya lagi, sebaik sahaja PR menang di Selangor, kedai kedai yang menawarkan khidmat ini tutup. Mereka kata susah nak bisnis bila PR menang. Tetapi sekarang, sedikit demi sedikit, bisnis ini telah kembali semula cambah di Selangor.
Mengikut kawan ini juga, gadis yang telibat kebanyakannya gadis Melayu. Maklumlah, dia nak mempertahanakan suatu ketuanan. Dia kata kalau nak dapat cerita cari aje dalam google gadis urut batin. Banyaklah maklumat yang keluar. Saya tak mahu nak search yang ni, dan yang seangkatan dengannya.
Ada sesiapa yang boleh tashihkan? Selangor semakin menjadi pusat maksiat ke?