Tuesday, May 12, 2009

B OLEH TAK UMNO/BN PAHAM YANG INI?

Assalamualaikum,Kerakusan, kurang hajau, tamak harta dunia, dengki, hasad, cakap bohong, putar belit, menipu, mencuri harta negara, merompak harta negara, memaafkan kesalahan kalau kesalahan itu dilakukan oleh UMNO/BN dan macam macam lagi yang UMNO/BN gelumangkan diri mereka dengannya telah menyebabkan mereka kehilangan sesuatu.

Sesuatu ini mereka aggap datang kepada mereka secara otomatik. Walau apa pun yang mereka lakukan, rakyat akan tetap terima mereka. Tetapi mereka silap. Kalau teknologi sentiasa maju ke hadapan, kalau citarasa manusia sentiasa berubah, begitu juga dengan persepsi rakyat terhadap UMNO/BN. Persepsi rakyat terhadap mereka juga telah berubah.

Kalau itu tidak cukup, kenajisan dan kebusukan dan kehangitan mereka itu ditambah dan ditokok pula dengan rampasan kuasa di Perak. Mereka busukkan lagi dengan mendera rakyat menggunakan anggota keselamatan. Mendera rakyat yang menjadikan blog medan media. Mendera rakyat dengan akta akta yang zalim. Memutar belit dan mencipta isu yang ternyata sebagai bohong sehingga ada ahli parlimen yang ditangkap ISA. Ada ADUN yang disebar gambar peribadinya. Cuba menimbulkan kemarahan rakyat dengan membakar api perkauman dengan menggunakan isu babi.


Kemudian sikap dan perungkap keberukan mereka diserlah lagi dengan perjalanan sidang DUN haram di Perak pada 7 mei 2009. Mengheret speaker yang sah dengan campur tangan instrumen negara yang tidak sama sekali boleh campur tangan, adalah kemuncak ketahikan mereka.


Rakyat meluat dan loya dengan UMNO/BN

You have lost the public trust.