Wednesday, October 14, 2009

AKU PERANGKAP KAU AJE

Assalamualaikum,


Bila aku suruh kau tabur janji pilihanraya bilion bilion dan bukan juta juta seperti yang kau buat di Manek Urai di mana kau janji jambatan harga 7 juta, sebenarnya aku suruh kau masuk perangkap.

Siapa suruh kau ikut cakap aku dan buat janji pilihanraya berbilion bilion di Bagan Pinang? kan ke BN menang besar akibat daripada janji kau tu. Apa yang aku mau ialah kau buat janji berbilion bilion, tetapi bagi BN kalah la , bukan menang.

Tapi tak apa le. menang tu pun nak bagi orang BN sempat tarik nafas sedikit. Kalau tidak habis menggelupur semua orang BN.

Bila aku suruh kau tabur janji berbilion bilion, macam almarhum bekas TPM, sebenarnya kalau kau buat, kau akan masuk lorong yang dilalui oleh almarhum bekas TPM tersebut. Beliau telah diserang oleh tentera Allah setelah berkempen dalam satu pilihanraya. Tentera Allah tu tu lah gambar yang kau boleh tengok tu. Lepas kena sengat beliau terus cabut dan redum. Beliau mati dalam keadaan jawatan tertinggi hanyalah TPM saja.

Oleh kerana kau pun dah masuk lorong itu, tunggu sahajalah tentera Allah serang kau.
Kalau lebam ke, terhincut ke, terimo je la.

Setakat TPM la kau mampu capai.