Friday, September 3, 2010

HAL ANAK MASUK HOSPITAL

Assalamualaikum,

Semasa mengerjakan umrah 2008, ibu saya jatuh sakit serius dan terpaksa dimasukkan ke Hospital Annur, Makkah. Dudup dadap saya menguruskan hal ibunda, tapi tak apa, itu memang tugas si anak.

2009, Mei, anak bernama Hussein terpaksa dimasukkan hospital kerana kena denggi kali ke dua.

2010, Januari, isteri masuk hospital di Alor Star. Demam.

2010, Julai, anak bernama 'Abdurrahman masuk hospital kerana demam typhus.

2010, Julai, cucu bernama Faris masuk hospital kerana viral fever

2010, Ogos, Anak, Ahmad Izzuddin masuk hospital kena seizure.


Akan menyejukkan hati kalau ada orang yang datang visit.

Keluarga aku ni tak dak siapa pun nak visit.

Izzuddin dijangka kena discharge rabu 1 sept, tapi sebab virus count belum turun lagi, kena stay lagi 2 hari.

Tiba tiba si Midon timbul. Terubatlah hati aku bila ada ipar yang menziarah anak aku.

Yang lain habuk pun tarak. Nasib baik lepas tu bini si Midon pula sampai.

3 anak aku masuk hospital, 1 cucu masuk hospital. sedara mara tak hapik pun