Saturday, September 4, 2010

SIRI MULTIPLE ERROR.....3

Assalamualaikum,

Pada 30 Jan. 2010, sebaik sekira kira hilang penat daripada menunaikan haji, saya dan isteri pergi honeymoon ke Cameron Highland. Kami tinggal dua malam do hotel Cosa de la Rosa, yang terletak antara Tanah Rata dengan Brinchang.

Saya buat booking hotel termasuk melalui internet dengan menggunakan satu service yang dipanggil Agoda. Saya buat pembayaran juga melalui internet.

Pada 1 Feb. 2010, saya dan isteri check out. Saya terus buat urusan di kaunter.

Setelah agak seminggu atau dua, baru saya perasan iaitu semasa saya dalam proses check out, saya telah buat pembayaran di kaunter tersebut. Sepatutnya tidak perlu buat pembayaran, dan kerani kaunter itu pun sepatutnya mengingatkan saya mengenai hal tersebut.

Saya berlengah lengah bagi membuat tuntutan bayaran balik sehingga ke hari ni.

Burn duit aku