Thursday, April 2, 2009

KEGEMBIRAAN BERMULA

Assalamualaikum,

Kegembiraan bermula mulai sekarang. Sebabnya ialah Najib akan jadi perdana menteri. Sebagai warganegara dan sebagai rakyat Malaysia, menjadi tanggung jawab untuk bergembira dengan saat yang bersejarah ini.


Saya katakan bergembira kerana Najib memenuhi teori RAHMAN yang selalu digemburkan apabila orang bercakap mengenai perdana menteri Malaysia.

Cuma apa yang difikirkan oleh mereka yang mula mencanangkan teori ini ialah perdana menteri Malaysia berkisar di kalangan UMNO sahaja. Oleh itu, teori RAHMAN ini hanya untuk orang UMNO. Teori ini hanya mengemukakan enam huruf. Huruf yang terakhir ialah N. Itulah Najib.

Tetapi teori ini dangkal. Ia tidak mengemukakan apakah lagi selepas N. Maknanya, teori ini akan berkubur selepas N. Selepas Najib. Apabila Najib telah memenuhi slot RAHMAN yang terakhir, maka ia bermakna selepas Najib, UMNO tidak akan lagi memegang tampuk kuasa. Sebab kuasa teori RAHMAN berakhir di situ, maka kuasa UMNO juga akan berakhir dengan Najib.


Jadi mulakan kegembiraan anda. Naiknya Najib sebagai perdana menteri menandakan bermula nya kajatuhan dan kesudahan bagi UMNO!