Monday, August 25, 2008

CHAMELEON DI PADANG TENIS

Asalamualaikum,

Semakin ramai yang berlumba-lumba untuk bersama sama satu bandwagon yang sangat popular sekarang ini. Ini adalah disebabkan, akalau anda ada membuat sebarang kesalahan, maka dengan menggambungkan diri dengan bandwagon ini, segala kesalahan anda akan secara otomatik terhapus. Anda akan jadi suci sesuci sucinya. Kalau sekirannya ada orang yang berani memandai mandai menuduh anda melakukan sesuatu kebajangan, maka cabar dia untuk bersama dengan bandwagon ini. Kalau ia takut, ha, itu namanya atau buktinya dia bersalah.
Yang bersama sama dalam banwagon ini bukan calang calang orang. Orang ternama dan orang berpangkat banyak yang telah masuk. Orang yang tidak artis, tetapi mencipta berita sensasi telah lama berada dalam bandwagon ini. Juga yang mencipta bandwagon ini bukan calang calang orang. Mufti glamor yang cipta ni.
Ada beberapa bintang yang berkira kira untuk melompat masuk bersama sama bandwagon ini. Ada yang jenis suka mengusung kotak, yang dikatakan kotak keramat penuh rahsia. Ada yang suka main tenis.
Saya kira yang paling terdekat ini yang akan melompat masuk dalam bandwagon ini ialah yang suka main tenis. Kalau anda nak tengok, tunggulah di court tenis. Sebab utamanya ialah kerana sekiranya dia nak melompat nanti, untuk menjadikan lompatan itu power, dia akan bawa chameleon.
Chameleon tu dalam bahasa orang kampung saya ialah sesumpah.